Hästvett och Oprah

Ny dag, nya tag! Satan vad skönt det är att sova! Jag hade lätt kunnat göra det dygnet runt!
Det känns iallafall lite bättre nu, det är skönt. Ska strax ge mig av till stallet där det står stängsling på schemat. Det är ganska dumt att ha hästarna gåendes på en liten leråker när det finns jättestora ytor att utnyttja. Hästar ska ha stor hagar är min uppfattning. Tycker så synd om de som får gå i små rasthagar där de knappt kan röra sig och ibland får de bara vara ute kanske tre-fyra timmar på en dag. Nej, usch det är verkligen inte det ultimata livet för en häst, de ska kunna galoppera runt och känna sig fria! Det enda negativa är att min häst kommer att bli tjock!!! Men det är det värt, bara hon är lycklig.

Satte på tvn nu. Som vanligt är det Oprah på trean. Underbart program! Helt otroligt vilken hysteri en kändis kan skapa. Gwyneth Paltrow är där och lagar paella. Tack vare henne blir detta den mest fantastiska rätt i världen och 100000 tals amerikaner kommer säkert att laga det samma kväll för det gjorde ju Oprah och Gwyneth.

Kom förresten på att jag har en youtubesida om någon skulle vara intresserad. Där finns ju mest hästklipp men ni är välkomna att titta om ni vill!  
http://www.youtube.com/user/Killberry83 .


Ne, nu ska jag lämna min sköna nedsuttna soffa och bege mig ut i diset. Ta hand om er alihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0