2009, show me what you've got!

Nu är det nytt år. 2008 var på många sätt ett väldigt bra år.

* Jag köpte min häst, min allra bästa vän blev min för alltid

* Jag och Marcus har haft det bra, mycket mindre bråk, mer lycka

* Jag har fått mer ansvar på jobbet

* Jag har blivit SÅ fruktansvärt mycket bättre på att säga ifrån när jag tycker att jag blir orättvist behandlad eller utnyttjad

* Jag har hittat en ny vän i Sandra som jag  verkligen tycker jätte mycket om


2009 kommer bli ännu bättre!

Jag ska verkligen försöka att bli en glad människa som tänker positivt på saker och ting. Jag förtjänar att vara lycklig! Jag tror aldrig att jag egentligen tillåtit mig själv att känna lädje eller lycka. Men som det känns nu så vet jag att jag kan klara det bara jag har vissa personer som finns där och stöttar mig längs vägen.
Jag måste också tänka på att bli mer självständig! Jag kan inte leva mitt liv genom andra, mitt liv styrs av mina val och beslut, inte andras. Vill jag så kan jag. Visst kommer jag stöta på svåra val och motgångar, men jag kan klara det också. Jag är stark, annars hade jag inte orkat så här länge.

En annan sak jag också ska ändra på är att jag ska lägga min energi på de människor som gör mig glad och som uppskattar min vänskap. Inte på de som utnyttjar mig och som inte finns där när jag mår dåligt.

Så 2009, here I come, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Sand

Det är rätt! du ska tänka positivt. det ska jag med försöka :O haha. vi får hjälpa varann!

2009-01-03 @ 13:54:41
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0