The day after the day before..

Mitt huvud har bankat hela dagen & kroppen har varit skakig. Rödvin är förbannat gott men man blir också förbannat dålig av det. Den obligatoriska "dagenefterångesten" har naturligtvis infunnit sig också! Kan någon vara så snäll att gömma min telefon när jag är full, tack!

Dagen har ändå gått relativt fort. Har naturligtvis hunnit med en ridtur också. Eftersom motivationen var på noll och jag var totalt orkelös så blev det en lugn skrittrunda. Tur man har en snäll häst, jag satt där med helt långa tyglar och försökte rensa skallen lite.
Det är många tankar där inne som snurrar omkring nu, för många. Jag kommer aldrig att bli riktigt klok på det här,jag förstår helt enkelt inte. Men vad jag vet är att det inte går längre,jag kan inte låta detta styra mitt liv. Jag får helt enkelt försöka att fokusera på de människor som jag faktiskt kan lita på och som finns där för mig. Det kommer inte bli lätt men jag måste, för min egna skull. Verkligheten kan vara ett riktigt skrämmande ställe att befinna sig på. Men man har inte så mycket val, man kan inte fly för alltid tyvärr!


Jag känner mig som ett sådant här just nu!

Nu ska jag dra fram glassbyttan och häva i mig lite god yoghurtglass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0