Lycka över mögel!

Kan inte ens svälja vatten idag. Men jag fortsätter att försöka vara positiv! Jag hittade nämligen en karta med penicillin i mitt medicinskåp. Lyckan var gjort! Det hör till saken att jag inte tål penicillin, jag för jätteont i magen, men det är smällar man får ta!
Jag har ett väldigt fint medicinskåp. Där finns verkligen något för alla smaker. Mina vänner brukar kalla mig för ett vandrande apotek. Jag tycker det är bra!  Ett exempel: Klassresan till Cypern i trean på gymnasiet. Jag har känsligast hud av alla, men vem bränner sig minst? Jo jag, för jag ligger där med min höga solskyddsfaktor.Vem kommer de andra sönderbrända klantarna till sen tror ni? Jo mig! Jag hade med mig både kylbalsam och kortisonkrämer, det var ett jäkla spring på mitt hotellrum kan jag ju säg! Det gäller att vara förberedd.

Har ni kollat på termometern idag förresten??  Minus 12!! Brrr...svinkallt ju, iallafall för att vara här i södra delarna av landet. Tänkte snart snöra på mig känkorna och bege mig till lilla pållen. Hon gillar ju kylan, kan bli en intressant ridtur.
Ha en bra dag allihop!


Bilden tagen av Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0