Nu jävlar!

Jaha, så var det söndagkväll igen. Eftersom jag har så mycket andra tankar som snurrar runt i mitt huvud så har jag inte ens haft den obligatoriska söndagsångesten. Det är positivt!
Har faktiskt hunnit med en hel del idag. Ridit ett långt pass,sprungit, jobbat lite och träffat Sandra. Försöker att komma igång med joggandet igen. Så länge det inte är minusgrader går det finfint för annars så sticker det så i lungorna.
Det är riktigt skönt att jogga, det var absolut det värsta jag visste innan. Jag var en sådan människa som skrattade åt folk som var ute och sprang, jag tyckte nog att de var ganska dumma i huvudet.  Men faktum är att när man mår riktigt dåligt vare sig man är arg, ledsen eller har ångest så finns det inget bättre "botemedel". Det är en så himla skön känsla när man verkligen tar ut sig så att man nästan håller på att spy, man orkar inte ens känna någon ångest. Jag kan faktiskt förstå hur man kan bli träningsnarkoman! Sa jag precis det där!? Herregud! Men jag känner att jag vill förändras. Jag tänker inte banta och träna ihjäl mig för att bli smal. Det är inte jag och dessutom älskar jag choklad alldeles för mycket! Men att bli nöjd med mig själv och känna mig som alla andra, det är mitt mål. Har också satt ett viktmål men det tänker jag inte nämna här.



Kommentarer
Postat av: Jared Leto

You are very brave! Out and run when the darkness is over the town! I´m very proud of you, I saw you when you ran förbi the hall of håsten yesterday!

Keep up the good work!

Love, Jared

2009-01-12 @ 06:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0