En helt vanlig måndag!

Jaha, så var då måndagen till ända. Har varit en helt okej dag. Alla dagar är ju så mycket bättre nu när jag har dannys skiva att lyssna på. Jag höll på att gå under då Marcus släppte bomben att han skulle ha den ena bilen till jobbet, "min" fina bil och den enda som har en  cdspelare. Man kan ju liksom inte direkt lägga in cdskivor på kasettband längre. Jag blev alldeles bestört över detta. Hur skulle jag överleva!? Att köra bil utan att kunna lyssna på Danny (i-lands problem eller?). Men även detta löste Caroline galant så nu kör jag omkring med min ipod i öronen i bilen. Det gäller att inte vara dum!

Har varit en helt vanlig måndag i mitt liv idag. Har ridit. Idag blev det en  barbackatur (barbacka = utan sadel för er som inte är hästintresserade). Regnet stod som spön i backen och vinden piskade i våra ansikten men vi var lyckliga ändå jag och Misan (hästen). Efter ridturen bar det av till jobbet där jag höll fyra lektionen även detta utan några missöden.
Slutade vid 19.30. Bilen var lite missnöjd av hunger så jag bestämde mig för att ge den lite föda. Åker till macken, går ut i pissregnet, kan ju tillägga att jag efter fyra timmar i ett ridhus var relativt kall. Vad tror ni sker? Jo, den jäkla bilen har tanklocket på fel sida!! Oj,oj,oj,,,,då blev Caroline upprörd (återigen ett allvarligt i-lands problem). Jag fick iallafall vänt på den nedrans bilen och den fick sin bensin. Åkte och hämtade Marcus, åkte till Willys. Det verkar förresten vara en slarvig livsmedelsaffär det där! Jag lade ett gräddpaket på helt fel ställe för över en vecka sedan och det ligger fortfarande fel!? Slarvpottor!
Efter att Marcus handlat sig i princip helt pank begav vi oss hemåt och sedan dess har jag suttit pall här på baken i soffan. Bestämde mig också för att inte duscha, jag orkar verkligen inte! Känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen sitta här en stund till, skinkorna har ju redan somnat så varför väcka dom???


Kommentarer
Postat av: SANDRA REAL

Vilken tabbe Carro! Har Bam margera samma mail adress som du? :D

2009-01-13 @ 04:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0