Stuck in reverse

Jag har förstått hela tiden, jag är inte född i farstun som min mamma brukar säga.

"Jag ser hur det faller men hinner inte fram.
Jag borde stoppat det i tid, men mina sinnen lydde mig inte.
Jag stängde ute sanningen och fick mitt straff.
Liksom frosten sluter sin barm över all grönska om vintern lika kal är nu min själ
Men hoppet är det sista som överger människan sägs det,
nåväl nu har jag övergett det med."

"Okänd"


Marcus,Misan & Sandra utan er hade jag inte klarat mig. Ni är dom som får mig att le.

Marcus med sin villkorslösa kärlek
Misan med sin charm,envishet och glädje
Sandra med sin humor och troförlitlighet

       


Bara ni finns där så går det!


Kommentarer
Postat av: Sandy

naw :) glad jag blir! nån måste ju stå för humorn :P

2009-01-30 @ 16:43:18
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0