Live it or leave it

Det är verkligen inte lätt att veta hur man ska bete sig i livet, vilka beslut man ska ta och hur man ska ta dom.
Jag tror jag är manodepressiv eller något. Ena stunden är jag jätteglad, andra sitter jag bara och stirrar ut i tomma intet, eller så rinner tårarna. Det är något jävla fel på mig! Ingen människa i världen borde behöva må så här och jag önskar det inte ens min värsta fiende.
Jag vill verkligen vara positiv men det går inte & det absolut värsta jag vet är att vara en börda för folk och så känns
det nu.  Vad håller jag på med egentligen?

Marcus,Sandra & Andreas, TACK för att ni finns och ställer upp och står ut! You mean the world to me!

Kommentarer
Postat av: sandy

Du ska inte känna så :( visst, allt är upp och ner men...

Jag finns här, det vet du! :)

ps. kul att miss X släppte dej fri. d.s

2009-01-09 @ 06:47:43
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0