Keep running away!

Jag har suttit och funderat över om jag skulle blogga idag eller inte. Risken är att det blir en väldigt negativt inlägg. Den ångesten och uppgivenheten jag känner just nu är inte av denna värld. Jag kan tyvärr inte gå in något närmare på varför.  Jag fick iallafall tagit mig i kragen och duschat innan. Som tur är har jag en underbar sambo som lagar mat åt mig, annars hade jag garanterat intefått i mig något mer än mackor idag. Smörgåsar med prickigkorv eller hushållsmedwurst som det så tjusigt heter är visserligen inte fy skam det heller. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, har ingen motivation. Ni får stå ut med det.

För att citera Danny

"Take,take, take me away, I gott'a get out of here. Need,need,need to erase,rewind and disappear"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0