Irritationen når nya höjder

Ja, vad vad det som hände egentligen? Jag vet inte alls faktiskt. men det känns mycket bättre.  Jag har gått från att vara riktigt,riktigt ledsen till att vara pissed off rent ut sagt. Nu ska det vara på lika villkor! "No more messing around with Caroline".  Jag är starkare än det.

Idag när jag var på mitt kära Willys så såg jag att grädden var borttagen, blev nästan lite besviken. Jag får lägga dit en ny!
Jag såg en annan sak också som fick mig att fullkomligt explodera! En kärring som vandrar omkring med någon slags upphöjd korg på hjul. Hon rullar fram till lösgodiset,öppnar locket till en av behållarna, sticker ner sina äckliga rynkiga fingrar, tar upp en godis och stoppade den i munnen. Jag blev så arg så jag kunde inte hålla käften. "Hon snodde en godis,såg du Marcus? Jag ska nog ta och öppna den här paketen med choklad och äta upp här och nu" detta sa jag i en medvetet hög ton. Hon hörde, det vet jag. Men jag tror inte kärringen hade vett på att skämmas. Usch en smäll över fingarna med linjalen skulle hon ha, precis som i skolan på den gamla goda tiden!
Hon ska vara glad att hon inte bor i Iran, där hade de höggt av henne handen, det gör dom nämligen med folk som stjäl!


Kommentarer
Postat av: Sandy Strong

vi får lägga dit en ny grädde, o se. sen fortsätter vi med det. så blir vi dom mystiska gräddbrudarna!

Jag känner som du nu med! Pissed off! och ja, det känns väldigt gott faktiskt! starka e vi! som kaffe!

2009-01-31 @ 05:58:51
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: martina

Åh gud jag fick en flash-back från när jag va liten (typ kanske fem) o gjorde precis som kärringen. Mamma såg det o sa till mig: Nu är du en tjuv! Jag blev helt blek, sen fick jag gå fram till en kassörska o säga vad jag gjort. Sen börja jag gråta. Jag har aldrig och kommer aldrig att själa nått igen, då får jag mamma efter mig ;)

2009-02-02 @ 22:51:38
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0