Snorbobba

Hittills har jag lyckats ganska bra med att bli en mer positiv människa. Finner det dock  något svårare idag eftersom jag har ont ihalsen,snor i hela huvudet och värk i kroppen men jag kämpar vidare och försöker finna de små ljusglimtarna i min tillvaro. Idag var jag ute på en ridtur i den kalla vinterkylan. Det var verkligen svinkallt! Men jag och Sandra hade det riktigt trivsamt. Pratade om lustiga saker, sådär som man bara kan göra med sin bästa tjejkompis typ.
Tycker om dig Sandy :)
Det är ett utav de bästa besluten jag tagit någonsin när jag bestämde mig för att stanna i det stallet!

Ikväll blir det nog lugnt, titta på någon film kanske, mysa med Marcus lite!

Suck, nu tar Marcus fram Smoothieapparaten, den bara låter mycket och är i vägen plus att det smutsar ner i hela köket.  Men han gillar ju det & jag gillar ju honom :)


Min och Misans bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: SANDYYY!

AAHH vad kul det var att läsa:D Tycker om dej jätte mkt med!! det är kul att prata om lustiga saker by the way:D

2009-01-04 @ 20:50:45
Postat av: Kajsa

Heja Carro! :) Keep on smiling. Kram

2009-01-05 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0