Bra men konstigt eller jag vet inte!

Återigen förstår jag mig inte på människor. Varför kan inte bara alla tycka,känna och framförallt agera så som jag gör? Undra om jag egentligen betyder något för någon annan än Marcus!? Man kan ju analysera ihjäl sig, men man blir ju inte det minsta klokare för det.
Jag har känt mig så konstig i ett par dagar nu. Jag är trött,ledsen men ändå glad på något konstigt sätt. Det är som en helt ny känsla, skitskumt.  Men,men.

Har jobbat idag. Det är konstigt hur mycket lättare det är att gå up tidigt på lördagmorgonen när man vet att man ska till sin egen häst (har utsläppen där på lördagar när jag jobbar). Jag som verkligen avskyr att gå upp tidigt och allt innan kl 10.00 är tidigt för mig. Men när jag ska dit så hoppar jag nästan glatt ur sängen kl 7.00. Det är en härlig känsla at komma in i stallet först utav alla på morgonen och se hästarnas förväntansfulla blickar över att få möta en ny dag. Haha, eller så är det så att de endast vill ha sin mat men det lät iallafall lite poetiskt.
Jobbet gick iallafall bra, fem grupper med olika elever, allt från vuxna till små knattar. Gick över förväntan och fick faktiskt en hel del beröm! Sådant stärker en alltid. Speciellt när det är elever som man känt inte har varit så begeistrade i en innan!

JA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0