Stay sharp and alert

Det finns säkert de som tycker att jag använder min blogg bara för att gnälla och klaga. Så år dock inte fallet.
Jag försöker att skriva om mitt liv.
Mitt liv är i många avseénden väldigt jobbigt. Detta är något de som känner mig har svårt att förstå, fast ska jag vara ärlig har de flesta nog inte försökt förstå det heller. Utåt sett är jag ju en person som har allt, en underbar pojkvän, en fin lägenhet, en egen häst, ett jobb jag tycker om osv. Jag är fullt medveten om dessa privilegier jag fått i livet,tro mig.
Ändå är det något mörkt som bor där inom mig som gör att jag inte kan förmå mg själv att vara lycklig. Detta år något jag hoppas att kunna ändra på naturligtvis, man måste ju kämpa och ha ett mål.
Jag hoppas på att i framtiden kunna skriva många positiva inlägg här i bloggen berätta om mina framsteg! Men det kommer också att komma dagar då allt känns riktigt åt helvete och då kommer det synas här också eftersom bloggen är ett ypperligt tilfälle till att skriva av sig på också.
Så stay strong och kämpa på allihop, fokusera  på de glädjeämnen ni har i livet, ta ingen skit och sträck på er!

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Carro!

Tänkte kika in här en sväng. Alltid kul att se hur du har det. Du har kommit långt tycker jag och hästen gör dig verkligen gott! Duktigt att du är ute och joggar....jag har TÄNKT göra det och har även tänkt att använda mitt 10-kort på friskis o svettis som jag köpte i maj och inte har använt än...gäller i ett år, så det kan ju vara dags snart!



Alla har sina upp- och nedgångar....men man ska nog inte tro att "alla andra" har det så bra...alla har väl sina "problem". Jag har ett som ständigt förföljer mig...någons j-a fucking EX!



Hoppas vi ses snart. Ni är välkomna när ni vill!



Kram

2009-01-12 @ 13:08:44
Postat av: Martina

Hej Caroline!

Jag tycker det att bra att du har din blogg så du får skriva av dig det du känner, tror du har lättare att skriva av dig än att prata jag har kanske fel.

Jag tycker också att du har kommit långt från den dagen jag träffade dig första gången och provred misan.

Hoppas vi kan träffas snart ser fram imot det.

Kramar

2009-01-12 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0