mys

Alltså, jag är så himla trött idag. Vet ej varför det är bara en sådan dag helt enkelt. Jag lyckades till och med somna hemma hos svärmor framför brasan i eftermiddags, då är det illa.  
Jag har även idag blivit serverad mat, helt underbart. Först hos Marcus mamma och sen ikväll av Marcus. Känner mig riktigt bortskämd, härligt! Jag och Marcus har haft en riktig myskväll. Först körslaget där förresten helt fel åkte ut!! Magnus är helt klart sämst. Sen har vi även kollat på en Irene Huss film. Helt okej filmer sådär lite lagom underhållande utan att man behöver tänka för mycket!
 
Har försökt att få gjort lite jobb idag också, det går sådär. Jag har verkligen ingen pli på mig själv när det kommer til sådant! Ska se om jag kanske kan få gjort något nu.

Ha det så bra allihop och som sagt, sätt ner båda fötterna stadigt på jorden!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad är det jag läser? kollade ni inte på P3 guld? buuu! Markus krungård vann ju!! :D

2009-01-18 @ 08:46:59
URL: http://matildahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0