Set your body free

JA! Dannys nya skiva landade på min hallmatta i morse. Den är riktigt bra faktiskt! Man blir på bra humör direkt, precis så som musik ska vara. Antingen vill jag ha låtar som man blir riktigt på hugget och glad utav eller så vill jag ha riktigt deppig musik som man bara kan sitta och gråta till. Sådan är jag.
I morse när jag slo upp ögononen hörde jag det direkt, det snöar. Jag märker det direkt. Det är liksom som en speciell tystnad som bara infinner sig när snön faller. Poetiskt, jag vet.

Pratade precis med en utav mina kollegor. Det var tydligen förenat med livsfara att ge sig ut med hästen idag så hon får vila en dag till. Hovslagaren fick ledigt idag med, vill inte att hon ska behöva ut och sladda på vägarna i onödan. Själv ska jag alldeles strax ge mig iväg. Börjar jobba idag efter två veckors ledighet. Hoppas det går bra, nya gruper idag.

Uppdaterar kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0