Focus on the good things!

Ska försöka låta lite mer positiv i dag. Jag får helt enkelt acceptera att saker och ting är som de är. Man kan inte styra andra människors tankar och känslor. Jag får ta tag i mig själv, försöka fokusera på de ljusglimtar som faktiskt finns i min tillvaro.
Tänkte åka iväg till hästen nu. Man blir ju inte så jättesugen på att rida när man kollar ut! Det är ju verkligen helt grått, helt otroligt. Haha, nästan lite komiskt faktiskt.
Har precis ätit en obligatorisk söndags frukost. Ost och skinkfrallor framför tvn. Mysigt!  Idag kollade vi på slalom, inte min grej riktigt men det fungerar. Man kan ju inte kolla på fjortistv jämt.

Ne, nu måste jag fara! See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0