en osammanhängande blogg

Vilken kväll,natt,morgon. Vit långhårig katt med diarré = ingen hit, ja resten kan ni räkna ut själva tror jag. Men Marcus tog hand om det. Läste i min bok och blev så rädd att jag inte kunde sova. Fick tända en massa lampor och blunda hårt.
När jag sedan gick uppidag möttes jag av två härliga högar med spya. Suck! Men nu har det peppar,peppar varit lugnt i ett par timmar.

Funderar på att vara med och hoppa i kväll men kan verkligen inte bestämma mig. Det känns både roligt men otroligt skrämmande. Plus att jag som vanligt har stora problem med att vara borta från Marcus på kvällarna. Jag skulle verkligen vilja ha ett nytt psyke, kan man köpa det på Ge-kås tror ni? Får ringa och höra sen.

Det jag egentligen skulle skrivit ett långt inlägg om var om hur vissa människor behandlar sina hästar. Överbetsling,slag,sparkar med sporrar m.m men jag tar det en annan dag. När jag känner mig riktigt laddad.

Fick förresten reda på en rolig grej i går. E.M.D. kommer till "Varberg". Watch out Dannyboy ;) 

Nu har jag bestämt mig, det blir hoppning i kväll! GULP!

Kommentarer
Postat av: Martina Andersson

Du ska väl vara med och hoppa. Jag antar du ska till björkgården och kolla på Danny? Kramar Martina

2009-02-26 @ 12:58:09
Postat av: Kajsa

Hej!

Förstår känslan med hoppningen. Men det är väl bra med lite extra utmaningar också. Du kommer vara stolt efteråt! En lösning på problemet kan ju vara att Marcus följer med och kollar på hoppningen! Så behöver du inte vara borta från honom :)

Kramar

2009-02-26 @ 13:24:48
Postat av: Marcus

Brrr...vill du att jag ska frysa ihjäl Kajsa? ;-)

Finns ju inget kallare än ridhus!!

2009-02-27 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0