Rodnad och tragik

Tvätten är avklarad nu återstår bara det jobbigaste, att lägga in det! Blä, men det är morgondagens problem.

Dagen har sett ut så här i korta drag

*Sov för länge
*Red dressyr på min fina häst som återigen överraskade mig positivt
*Blev retad på jobbet bara för att jag en gång råkat kläcka ur mig att en viss person var snygg. Jag kände mig som 15 igen.
*Jobbade, det gick bra
*Hem och tvätta
*Kolla på tv

Ja, och nu sitter här.

Kollade på "du är vad du äter" innan. handlade om Sanna Bråding. Stackars människa säger jag bara, men ja känner igen mig mycket i det hon säger. Hoppas hon är stark nog att ta sig ur skiten nu.

Kl 21.00 var det dags för ett av favoritprogrammen, "lyxfällan". Detta program är mest underhållande eftersom det oftast är så oerhört naiva och pantade människor som medverkar. Vi går 20000 back varje månad men vi vill ändå köpa den här nya 42 tums LCD tvn för 20000 så jag vet vad vi gör! Vi tar ett smslån. JA, vilken underbart bra idé. Knappt någon ränta alls. PUCKON!
Det allra bästa är när det är unga par med. Jag sitter och skrattar och skakar på huvudet om vartannat. Tragiskt
är det enda jag tänker, riktigt tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0