Livet har sina goda stunder

Rolig och jobbig dag.
Har städat hela lägenheten (Marcus moppade golvet). Åkte till stallet där jag mockade tre boxar och fixade och donade lite. Sen kom Sandra och Eva och vi begav oss ut i solen på en liten runda. Misan ballade ur lite men hon är härlig den lilla hästen. Hela turen var härlig. Kl 18.00 var det dags för möte inför vårens dressyr tävlingar med laget. Ska bli riktigt spännande om nu bushästen går på transporten!

Nu sitter jag som vanligt i soffan och slappar, har chips i köket men är inte sugen!? Vad har hänt med mig kan man undra...

För övrigt kan jag bara säga att vissa verkar tro att de är bra mycket bättre och snyggare än vad de i själva verket är. Det är nog bland det löjligaste jag vet. Människor som skryter och inte riktigt verkar ha någon självinsikt. De som tror de är bäst är oftast de med sämst självförtroende och oftast är de inte speciellt bra heller!

Jag har vårkänslor och nu väntar Mankell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0