Halka runt i modden

Om jag någon gång skulle skriva en självbiografi skulle den utan tvekan heta "mitt liv som trött",
Det spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover jag är ändå alltid trött. Tröttsamt ;).
Jag håller på att vela också,precis som vanligt. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå på Göteborg horse show på Söndag eller inte tuffa beslut. Jag är född i vågens tecken och tro mig det märks. Jag kan aldrig välja någonting.

Min häst var knäpp idag när jag red. Överskottsenergin var på topp. Hon visste inte ens vad förvänd galopp var för något. Jag slet som ett djur och hon sprang som en gasell. Jag blev irriterad och hon sprang ännu fortare. Till slut fick vi kompromissa och mötas på mitten så ingen utav oss fick helt sin vilja fram. Rolig häst det där. Jag vet vad hon behöver just nu, springa av sig på travbanan. Men det går ju inte nu tyvärr,får vänta tills snön försvunnit.

Ikväll har jag och Lina  varit hemma hos Elin och ätit scones. Trevligt. Det slår mig när jag träffar mina gamla vänner hur mycket man egentligen vet om varandra och man kan verkligen prata om allt! Desibel var också hemma naturligtvis,himla söt unge det där.

Höll förresten på att krocka innan idag. Det var mycket obehagligt. Tydligen är mina däck på bilen totalt värdelösa (oerhört bra eftersom jag ska besiktiga bilen i morgon). Jag körde på en smal liten väg då jag plötsligt fick möte. Jag bromsade och det hände ingenting,jag gled,jag sladdade och kom över på andra sidan vägen. Som tur var hade tanten i den andra bilen lite bättre däck så hon kunde väja. Puh, hade just varit snyggt att krocka, glad Marcus hade blivit då. Jagkan ju tillägga att jag kanska många gånger backat in i saker och ting, det är inte min grej det där med att köra bakåt!!


Desibl när hon var riktigt liten tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0