Scary

Jag har inte blivit anmäl än för föregående inlägg iallafall. Skönt det. Jag är frälst i semlor.
Åt en igår och en i dag. MUMMA! Vill nog ha en i morgon med. Har egentligen massa bra och vettiga saker att skriva om men jag orkar helt enkelt inte. Jag tycker det är mycket roligare att surfa omkring på olika hästsidor och läsa om dressyrövningar.  Jag är en riktig dressyrtant så det så!
Idag har jag jobbat,ridit,varit på stan och besökt mina föräldrar. På det stora hela en bra dag.
Får se om jag hinner i morgon förmddag då blir det en längre blogg. nu ska jag lägga mig och läsa i min Mankell bok. Den är läskig så jag måste ha lampan tänd sen resten av natten!

Kommentarer
Postat av: Sand

Semla semla! Antar jag att du pratade om :)

2009-02-26 @ 05:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0