Appreciate what you've got!

Har precis kollat runt lite på bdb där jag lyckades komma in på några tjejer vars hästar precis gått bort. Alltså inte så att de hade dött av ålderdom utan av sjukdom. Den ena hittade till och med sitt femåriga sto livlöst i hagen. Fy fan säger jag bara. Jag läste deras bloggar sen och tårarna bara sprutade.
Det får mig dock att inse en sak. I stället för att oroa mig att något ska hände min lilla stjärna så måste jag värdesätta och njuta av varenda minut vi får ha tillsammans. Man spiller så oerhört mycket tid och energi genom att oroa sig för sådant som kan hända. Från och med nu ska försöka oroa mig mindre och bara njuta som jag gjorde idag. Då jag var på uteritt i solen barbacka på världens i särklass sötaste,snällaste och gladaste lilla häst. Hon gör mig lycklig genom att bara finnas till och jag älskar henne något helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0