These f*cking feelings.

En söndag utan ångest, underbart.
Gårdagens tilställning var helt okej, kunde varit bättre på vissa plan!

Har suttit och grubblat mycket idag. Det är möjligt att jag kommer göra vissa ganska drastiska förändringar i mitt liv snart (nej,jag ska inte göra slut med Marcus). Jag känner att jag kanske måste, för min skull, men det blir till hösten i såfall.  Det beror helt på hur vissa saker utvecklar sig.
Vart jag än kommer i livet så blir jag utstött på ett eller annat sätt. Det har alltid varit så och det verkar förbli så också. Kanske är det mig det är fel på, eller ja det borde det ju vara men jag vet i ärlighetens namn inte vad jag gör för fel.

I morgon är det måndag igen. Ska rida lektion, ska bli roligt. Ser nästan fram emot att jobba också,då måste man fokusera på det i stället för ens egna problematiska liv. Mina elever är underbara, de uppskattar iaf mig och det känns skönt! Det är dom som gör att jag älskar mitt jobb för det mesta.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ska du sälja misan????

2009-02-08 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0