Time to go

Nu ska jag åka och besiktiga bilen. Wish me luck. Det brukar "peppar peppar" gå hyffsat.
När jag skulle besiktiga min första bil så var jag livrädd för att de skulle anmärka på rosten eftersom det oftast när ett för allvarligt fel att laga.
Jag gick omkring med en stor klump i magen ända fram till besiktningen. När vi väl kom dit ser jag en bekymrad blick på kontrollanten " ja den här högra balken måste jag nog ge dig en 2:a på rosten för". Caroline börjar då storböla eftersom vi hade bestämt att om den fick anmärkning på rosten så skulle vi göra oss av med den.
När det var klart och jag gick för att betala så kollar jag på det hemska pappret. Då har kontrollanten tagit bort anmärkningen för rosten. Han kollar på mig och ler lite grann. Jag jublade ju inombords och fattade ingenting men jag tackade och gick där ifrån.
Så om det nu skulle vara något allvarligt fel på denna bilen idag så blir det att ta till lipen igen :)



PMS i mitt hjärta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0