Seperationsångest igen

Jag gick upp tidigare än jag brukar idag bara för att kolla på slalom på tv. Jag är knäpp i huvudet. Jag är totalt ointresserad egenligen och jag tröttnade ju mycket riktigt efter två åkare.

Ska åka bort i helgen och då får Caroline lite smått panik. Ska jag inte se min häst på en hel dag?? Herregud hur ska detta gå? Jag vet ju att hon  blir omhändertagen men ändå är jag hur orolig som helst. Suck, jag får ge mig någon gång. Jag ska vara borta från henne en dag och inte en vecka.


Hästpassaren & hästen

Min katt är knäpp. Hon ligger på golvet upp och ner och vibrerar med bakbenen.  Nu ballade den andra också ur... hon kom flygande upp i fåtöljen så att den höll på att välta bakåt.. Suck, vad har jag gjort för att få så konstiga djur?

Ne, nu ska jag ge mig ut och rida i solen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni är välkomna i helgen! Har varit och handlat lite på systemet precis :) Kramar

2009-02-12 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0