Hjälp

Det här gör ont, riktigt ont.

Jag avskyr söndagar. Det är det värsta dagen på hela veckan. Kan inte riktigt sätta fingret på varför men jag har alltid ångest på söndagar.
Idag hade jag tänkt att åka och hoppträna lite med hästen. Jag avskyr att hoppa men gör det ibland för hästens skull. Jag är alldeles för feg för att ägna mig åt sådana saker. Jag är en riktig "dressyrkärring". Jag tycker om att rida fint och jobba hästen istället för att hoppa över hinder i höga hastigheter.

Har nog bestämt mig för att följa med på en fest nästa lördag, min kollega lyckades övertala mig. De tycker att ridlärarna borde vara där. Oj, ridlärare, jag!? Ja just det. Jag är ju faktiskt ridlärare, hur gick det till?  Vad fantastiskt egentligen. Jag älskar att jobba som det och jag vill nog tro att jag är rätt så bra på det också. Mina elever ser ialafall ganska nöjda ut!

Ne, nu ska jag ge mig iväg, hjälp!



Kommentarer
Postat av: Sandy

BRA att du ska komma på galan!! Desirée har oxå gett med sej nu!

2009-02-01 @ 13:37:32
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0