Fire in the hole

Fy fasiken vad jag är trött nu. Jobbat från nio och sedan ridit. Skulle egentligen inte ridit i rudhuset idag men Sandra övertalade mig och eftersom det är vila i morgon och lektion på måndag så kan det ju vara bra att röra lite på energiknippet. Fy i hela världen vad bra hon gick, jag bara satt och njöt. Lugnt och fint,fina avbrott,halter,skänkelvikningar,samlad galopp, ja hon gjorde verkligen allt jag bad henne om. Underbara lilla häst.

Ikväll är det dags för spektaklet igen med E.M.D. Jag tittar ju bara påDanny men de andra grabbarna är väl helt okej de med. Lina och Sandra kommer hit också. Sandra har gjort en konstig kaka, som vanligt ;) Men de brukar smaka ypperligt.

Just nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet,rödvinsglaset jämte mig och väntar på maten. Härligt. I morgon blir det GBG horseshow med min lilla, lilla, lillasyster. Kul!

Ha det bra alla och glöm inte att rösta på Danny, eller jag menar E.M.D.


Kommentarer
Postat av: Danny

Tack för att du ringde och röstade Caroline! Hoppas vi ses snart! Mvh Danny

2009-02-22 @ 00:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0