Duktiga tjejer

YES! Blankt papper på besiktningen. Underbar bil det där! Besiktningsmannen sa till mig att jag skött min bil bra. Det var nog årets största skämt men den bara går och går min lilla bil.

Idag har även Misan skött sig. Det gick mycket bättre än igår. Hon fick massa godis och beröm. Duktig tjej. I morgon ska vi gå ut och gå en promenad tillsammans. Hovkratsen åker med.

Det var allt jag hade att komma med idag, ville bara meddela hur fantastiska min bil och häst är så ni andra kan känna sig riktigt avundsjuka!

Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag trodde det var Marcus bil.

2009-02-21 @ 06:15:35
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Danny

Hej Caroline! Hoppas du ringer och röstar på mig ikväll! Mvh Danny

2009-02-21 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0