Secret lovers

Jag är dålig på att blogga jag vet. Jag är just nu inne i en svacka känner jag. Jag försöker hålla modet och humöret uppe men det är svårt. Så om någon tycker att jag är tråkig så ber jag om ursäkt, det är inte min mening.

Idag har jag iallafall haft en trevlig dag med Sandra på stan. Åt tacotallrik,låste in bakelser i säkerhetsboxen eller vad det kallas, Sandra träffade en massa konstiga människor som verkade mycket äldre än henne och som hon inte verkade vilja känna. De kanske var hennes hemliga älskare??

Nu är jag mätt för jag har ätit våfflor!

god natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja kanske var det en gammal flamma från högstadiet vi träffa;) låsa in bakelser va kul! måste vi göra om! kram , god jul!

2009-12-24 @ 07:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0