Not the same

Julen var bra men inte som förr. Inget stall och julmys med världens bästa häst :(. Hon brukade alltid få en julmix av morötter,äpplen och knäckebröd på julafton. Det älskade hon.
Jag har inte ridit ordentligt på en månad. Det känns konstigt men ändå okej. Ibland undrar jag om jag ens vill hålla på med hästar. Kanske hade vaqrit bättre att håla på med frimärken eller kapsyler. Något som inte betyder någonting och som inte behöver tas om hand på samma sätt. Men vad vet jag!?
Idag är det annandagen, jag var inte ute och svirade igår vilket innebär att jag inte heller mår sämre än vanligt idag. Toppen. Nu väntar staden och lite rea!

God fortsättning


Min lilla julängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0