I'ts not fair

Jag håller med min mycket goda vän Sandra att orättvisa är oerhört irriterande. De tär uppenbarligen så att om man kommer tvåa så spelar det ingen roll. Det enda som betyder något är att vinna,vinna, VINNA! Det sänder ju ut mycket bra signaler till de yngre....
Sedan så är det så här att en och samma person ska ha alla fördelar,alltid få stå i centrum och alltid få VINNA! Sänder även det ut oerhört bra signaler till yngre.
Det är ledsamt och jag tycker synd om alla som blir utanför!

Kommentarer
Postat av: Emme

Håller med er! PS. Det är ju liksom bara skoj om man vinner.

2009-12-06 @ 18:37:18
URL: http://theminnie.blogg.se/
Postat av: Elin

2009-12-06 @ 21:22:41
Postat av: Elin

förlåt att jag skickade en tom kommentar först,men min data är inte så samarbetsvillig idag :P

jag håller med er,sånt är jätte tråkigt.

2009-12-06 @ 21:24:18
Postat av: Sandra

Ja irriterat! Men för vissa gäller bara vinna eller försvinna!

2009-12-07 @ 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0