Hard times

Det är svårt,svårt,svårt! Allt är svårt. Det går inte att fatta ett beslut. Jag kan inte det, har aldrig kunnat det!
Nu har jag hittat en till häst. Det kan vara ett riktigt kap! Hennes pappa är bara SÅ snygg och hennes mamma har också fått toppoäng.
Det är inte enkelt att köpa häst, verkligen inte. Jag vill bara ha mitt fina övervuxna connemarasto!

Idag har varit en ovanligt irriterande dag. Jag avskyr att bli orättvist behandlad, skillnaden är bara att nu för tiden tar jag det inte. Jag vägrar att "ta order" från folk som inte är i auktoritet och som inte har befogenhet för det de säger. "Stor i orden men liten på jorden" är ett uttryck som stämmer oerhört bra i sammanhanget!
 

"Don't push my buttons honey"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0