Bye Bitch ;)

Ska försöka uppdatera lite snabbt här nu.
Soraya har åkt. Hon har flyttat till en jättehärlig tjej i Skåne. Jag hoppas att de kommer få det jättebra tillsammans. Det känns skönt att hon har flyttat eftersom vi ändå inte kom överens men det känns ändå tomt och framförallt så saknar jag gemenskapen i stallet. 
Så nu börjar letandet efter en ny bästa kompis igen. Hoppas jag kan hitta rätt denna gången. Jag behöver det!

Jag borde vara glad. Hästen är såld,jag är ledig i över en vecka nu och julen är snart är här. Men jag är inte det. Hur normalt är det egentligen att mina närmaste läser via en blogg att jag sålt min häst?!

Något jag däremot är glad och tacksam över är alla ni som faktiskt finns där och bryr er. Ni som pratar om Misan och minns henne med glädje, ni som intresserar er för hur det gått med Soraya. Tack!


Slutligen vill jag dela ut en dagens ros till alla mina fantastiska elever. TACK för alla fina julklappar och fina ord. Det är Ni som gör mitt jobb så underbart roligt :).


Saknad

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu är du ett steg på vägen mot ditt mål - att hitta en ny bästis :) Kram

2009-12-18 @ 07:55:36
Postat av: Sandy

Misan kommer ALDRIG glömmas bort av ossss!

Vi saknar dej i stallet :(

Så vi hoppas snart att du kommer tillbaka - och med en snäll häst - o Carmens , förhoppningsvis, nya bästis :)

2009-12-19 @ 18:08:00
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: marlene

klart man ställer upp när man kan:) får tacka att vi fåt lära känna en i våra ögon underbar bitch :) hihi, hon e verkligen speciell..Det kommer att funka kanon med den nya ägaren...Många kramar..

2009-12-20 @ 12:21:21
Postat av: johanna olsson

Lycka till, du hittar nog en ny underbar häst snart :) Ge inte upp bara :)

2009-12-22 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0