Now I can see what you mean

Jaha, så var även denna dagen till enda.

Jag befinner mig just nu på det stadiet att jag finner saker och ting mycket irritierande.
Jag kan till exempel för mitt liv inte förstå varför man envisas med att släpa med sig sina ouppfostrade barn på en restaurang om man ändå planerar att formligen stå och gapa på dom och överrösta ett band som spelar!? Ofattbart.

En annan sak som slagit mig är att jag nu förstår varför vissa människor gjorde de val som de gjorde. Saker som jag då tyckte var konstiga, betéenden jag tyckte var fel kan jag nu förstå. Man kommer till en gräns då man inte orkar med mer press och otacksamhet. Man kommer till en punkt där det tar stopp. Jag är farligt nära det nu kan jag säga.

Vill också passa på att tipsa om en låt som iallafall jag tycker är fantastiskt bra. Snowpatrol var ju förband åt U2 som jag såg på Ullevi förra lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0