This is who I'am

Jaha, nu sitter man här på hotellrummet. Jag skulle kunna vänja mig vid det här. Egentligen är jag en människa vars drömmar inte består av att bo på landet med en massa djur som ni kanske tror eftersom jag faktiskt föredrar asfalt framför grus och skogen finner jag mest besvärlig.  Nej, innuti mig bor en riktig liten lycksökerska som helst av allt skulle vilja bo i LA, vara mångmiljonär och mingla omkring med en massa rika knösar på diverse premiärer och dyra ställen (jag avskyr egentligen att få skit under mina långa naglar).  Nu är det ju så att detta inte riktigt är realistiskt så då nöjer jag mig med att åka bort ett tag,bo på hotell, äta på restaurang och kolla i dyra botiquer.
Stockholm ger mig en känsla av välbefinnande, ett ställe där jag kan vara mig själv, en plats där alla människor är så fruktansvärt trevliga (jag blir lika chockad varje gång).
Jag älskar lyx och flärd och allt som har med det att göra, men det kommer aldrig bli så. Därför kommer jag antagligen inom ett par år bo i ett hus på landet med både häst,hund och katt för älskar djur det gör jag och jag kommer vara nöjd med det livet, jag säger bara att inom Caroline bor en riktig Paris Hilton fast det är det inte många som vet om :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar kontrasterna mellan lantlivet och storstadslivet - det ena utesluter inte det andra :) Ha det gött. Kram

2009-08-25 @ 07:32:45
Postat av: Linda

haha Åjo det har jag nog anat att det är så det är. Kram på dej!

2009-08-25 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0