Leaving town with o genuine smile on my face

Jag orkar inte fortsätta den här diskussionen om människans vs djurens värde. Om det behövs jakt för att reducera vilttillståndet så behövs det krig,katastrofer och epidemier för att hålla antalet människor på jorden nere. Dessutom så kan jag inte "låta bli" att se bilderna när dom äckliga jägarna fläker upp sig på hela framsidan! Man borde ha ett val, "klicka här om ni vill se en sargad djurkropp och finner det tillfredställande" mina damer och herrar då hade jag haft ett val!
End of discussion

I morgon drar jag iväg på "vaccation" igen. Jag ska leva loppan och strosa omkring i världens mest underbara stad. Jag ska försöka att bara njuta av livet. Det finns ingen gång jag mår så bra som när jag befinner mig i Stockholm! Vad jag längtar!!!!
När jag kommer hem så börjar allvaret på riktigt. Ni som känner mig vet  vad jag pratar om. Stora steg i livet ska tas.

So long...



Stockholm i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så kul ! Så ses vi när ni kommer hem :)

2009-08-24 @ 06:10:14
Postat av: Kajsa

Hej! Ha så kul! Ni kan komma till oss på fredag. Välkomna! Kram

2009-08-24 @ 07:54:07
Postat av: Emeline

Ha det bäst :) !

2009-08-24 @ 14:40:26
Postat av: matty matz

hade toppenbra! när du kommer hem väntar ju massa roliga saker!!! :D

2009-08-24 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0