Testa pedalen till höger

Jag har skrivit om detta ämne tidigare men jag kan verkligen inte begripa vart folk får sina körkort ifrån!
Det finns så oerhört många människor som inte kan köra bil. Varför i herrans namn måste man köra under hastighetsbegränsningen? Okej om det spöregnar ute att man då kanske inte ligger i 120 km/h det gör inte jag heller. Men om förutsättningarna är perfekta varför ligger man och snålkör i 60 på en 70 väg? Det finns verkligen ingen som helst anledning! Det klagas så mycket på alla som kör för fort men de som kör för långsamt skapar oerhört mycket itrritation och det i sig leder i många fall till dumdristiga omkörningar. Jag tycker naturligtvis inte att man ska ligga och gasa järnet på en 70 väg heller utan jag anser att man ska om förutsättningarna tillåter köra i den angivna hastigheten. Anser man inte sig vara kapabel till detta så bör man inte köra bil alls!
Det som dock gör mig allra mest aggressiv är när bilister kör ut framför mig och inte gasar så att jag måste bromsa. Jag lovar, gaspedalen bits inte. Testa så får ni se,you might get surprised!


Ironi??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0