Hemlighetsmakeri

Jag har blivit modig. Eller ja modigare. Detta tack vare Misan. Hade någon sagt till mig att jag skulle göra det som jag ska göra i morgon hade jag bara asgarvat. Nu blir ni nyfikna va!? Det kan ni gott få vara :) Man får ju passa på nu att göra saker som man inte hade tid för innan.  Spännande ska det bli iallafall, är det någon som har en portabel airbag att låna ut????

Jobbet idag gick över förväntan, eleverna var mycket duktiga och ambitiösa, sådant gillar vi!

sedan kan jag också meddela att jag är lite småkär, i en vit man! Men schhhh.... säg inget till Marcus!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Shitt pommfritt!! Nu blev jag orolig! Kan det vara Gandalf? ;-)

2009-08-10 @ 23:13:42
Postat av: Sandra

en vit man...? Danny? Han e ganska vit...

2009-08-11 @ 05:27:23
Postat av: Sandra

Nej!! Nu vet jag vem du menar!! ;D

du måste testa äta stekt lax med potatiskroketter! Jätte gott!

2009-08-11 @ 05:30:42
Postat av: Matilda

den vita mannen är så himla snygg också jue! :D

2009-08-11 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0