Banan i munnen

Jag lider av något som kanske kan kallas skrivkramp.. Konstigt ord det där. Kramp gör ju ont och det gör det inte just nu.

Är relativt nöjd med dagen. Lyckades ta mig till tandläkaren efter att ha ombokat och avbokat tider i över ett år. Jag är inte det minsta rädd för tandläkaren men varför envisas dom med att kleta massa äckligt bananlack i käften på mig? Hallå, jag är inte 12 år gammal!?
Sedan lyckades jag också hinna med att longera Bellino lite vilket bara det var en bedrift i sig eftersom jag hade ont,ont,ont om tid! Han skötte sig super så i morgon ska vi upp på ryggen igen. Cowgirl Caroline, that´s me!

Annars gör jag inte så mycket mer än att grubbla, fram och tillbaka. Bak och tillframma ;);)

En fråga bara: Vill jag egentligen ha lax eller inte?


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tror du vill ha lax (:

det är! go for it!! :D

2009-08-18 @ 00:22:43
Postat av: sandy

LAX är gott!! Och det vet du att jag tycker ;) MMMMM.. lax... lax...

2009-08-18 @ 06:15:15
Postat av: Kajsa

Hej,

Både lax och bananlack är ju gott :)

Kramar

2009-08-18 @ 09:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0