Älskling

Gud vad jag saknar dig. Kommer aldrig finnas någon så fin om du och jag kommer aldrig älska någon så mycket som dig. Du var min bästa vän och jag kan utan tvekan säga att du räddade mitt liv flera gånger om.  Ingen kommer någonsin kunna ta din plats, men jag måste gå vidare och inte ge upp jag hoppas du förstår det, och jag hoppas av hela mitt hjärta att du visste och vet hur fruktansvärt mycket jag älskar dig.
Jag kommer aldrig att glömma vår tid tillsammans, vi hade verkligen något speciellt. Du var min ängel, som om du vore nedsänd till jorden för att få mig att börja leva, kanske tyckte du att ditt uppdrag var slutfört nu.

Vi ses igen en dag min vackra vän,vi ses igen Mis!



Kommentarer
Postat av: sand

;-(

2009-08-14 @ 06:18:44
Postat av: Marlene

Du gör rätt som försöker att gå vidare....

Misan hade inte velat att du skulle sluta leva.

Hon vill se att du e glad å kan gå vidare..

Många kramar på dig...

2009-08-16 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0