Älskade grannar

Det här med grannar är ju ett kapitel för sig, vart kommer all konstiga männsikor i från?
Jag kan ge ett par exempel på de som bor här runt omkring.

*En kvinna som bara ställer sig och glor mitt framför en och sedan lägger av en brakare!?

*En kille som går runt och letar i alla askkoppar efter fimpar som han sedan röker

* I vår gamla lägenhet hade vi en granne som kom hem mitt i natten och satte på porrfilmer på högsta volym, tack!

*Vår förra granna hade förfest,fest och efterfest alla dagar i veckan. Tjejen som dessutom vid detta specifika tillfälle var 25 år gammal stannar en dag i trappan och räcker ut tungan åt mig.

*Vår nuvarande granne blir arg på sin pojkvän och får för sig klockan 03.00 en tisdagsnatt att kasta glasflaskor i trappuppgången är en bra idé. Kan tillägga att den ena krossas mot vår ytterdörr.

I natt var det då dags igen vid 02.00. Samma tjej och samma pojkvän kommer hem och de står utanför och gapar på varandra om vem som legat med vem.  Underbart,helt fantastiskt!

Dessutom har en annan granne skaffat en stor hund som inte vill vara ensam. Den står och ylar och försöker gräva sig ut när jag vill sova på morgonen. Den bor nämligen precis ovanför oss och det verkar som att den är instängd i sovrummet.

Detta är egentligen inga stora saker och jag är nog egentligen ganska lyckligt lottad när det gäller grannarna. Men ändå? Vad är det för fel på folk??

Kommentarer
Postat av: Sadndra

Haha kvinnan som lägger av en brakare, är det du?

2009-08-13 @ 21:39:15
Postat av: Marcus

Nää,,,kommer inte ihåg vad hon heter men hon har långt mörkt hår och en vit golf som heter EFE ;-)

2009-08-15 @ 18:52:17
Postat av: Marcus

Förresten du glömde den som kissade på vårat fönsterbläck....fast det var iof grannens kompis :-)

2009-08-15 @ 18:55:05
Postat av: Louise

HAHA fan va ja älskar dina grannar!!

Hade gjort va som för att bo i samma hus som sånna,

hade ju garvat hela dagarna ju:PHAHAHA

2009-08-15 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0