Adventures

Haha, vad hände?
Nåväl.
Dagen har varit oerhört intensiv och givande. Jag har varit ute på min första uteritt med Bellino. Han skötte sig faktiskt riktigt bra. Det blev ett par små bocksprång och en mindre incident men annars är jag extremt nöjd! Duktig kille. Duktig Caroline. Jag har blivit så  modig ;)

Här kommer bilbeviset. (Nej, jag brukar inte sitta så med hälarna,men jag försökte komma åt honom lite)


fotograf:Sandra Strandberg

Efter detta äventyret var det dags för nästa då jag skulle vara barnvakt åt Filippa när Eva hoppade terräng. Även detta gick suveränt bra. Det är en mycket söt,snäll och envis liten tjej det där, men så länge det finns hästar i närheten att titta på så är Filippa glad :)
Dagen och äventyren slutade inte där utan jag begav mig återigen tillbaka till Store sten för att rida lektion på Wilmer. Herregud vad trött jag var efteråt, det smakade sandpapper i munnen efteråt. Jag har verkligen inte ridit på riktigt sedan Misan dog och det känns!
Efter all denna motion på en och samma dag är nu min kropp relativt mör.

För mycket motion är icke bra ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är jätte modig.. jag hade aldrig gjort det :D

BRAA CAROLINE :D :D

2009-08-20 @ 05:43:39
Postat av: Kajsa

Hej! Bellino är ju jättefin. Kan du inte köpa honom? :) Kram

2009-08-20 @ 14:53:11
Postat av: Emeline

:D Du är modig :D <333 Skulle inte vågat det :):P Bäst e du :D <333

2009-08-20 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0