Pinsamt

Va på kickoff på Stinas härom dagen. Mycket folk och många som var fulla naturligtvis. Hur kan man vara full redan när man kommer till en sådan tillställning? Patetiskt!
Det serverades lite gratis mat til alla gäster. Vissa åt som gamar! Innan alla hade fått var sin gång så var vissa framme för påfyllning. Stod och skrek i kön, fulla som ägg! Folk har inget vett! Jag blir irriterad och frustrerad. Helst av allt skulle jag vilja ställa mig på ett bord och skrika "Sluta bete er som apor,visa hänsyn och för allt smör i småland sluta gapa!". Ibland skäms jag för att vara människa.  Ljudnivån var extremt hög hela kvällen. Varför måste man gapa så fort man druckit? 
Men det  var en trevlig tillställning,drack massa kaffe och cola. Det + fullmåne resulterade i att jag inte kunde somna förrän klockan 03.00 ungefär.  Har haft sömnproblem iflera dagar nu, skitjobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0