Björkar är fina men de kliar i näsan.

Pollen är en dum uppfinning. Iallafall om man är allergisk mot det som jag är. Det känns ungefär som om man hade influensan förutom febern. Uscha.

Det händer ine direkt något spännande i mitt liv just nu och det är jag för tillfället ganska glad över.
Uteritten i går gick bra och inga större incidenter inträffade. Misan är inne i en period där hon vill träffa killar så därför gick hon och skrek efter sin hagkompis halva ridturen. Kan ju tillägga att hagkompisen är av det kvinnliga könet men det verkar inte min häst riktigt ha uppfattat. Idag ska vi rida lite dressyr igen inför söndagens tävling. Känne rmig som en djurplågare när jag tvingar henne att jobba i den här värmen.

Ikväll står det tvättning på schemat,otroligt tråkigt men det måste ju göras. Man vill ju inte behöva lukta svett och vända trosorna ut och in.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Sandra

du har kanska svininfluensan...

carmen är en man.. det hör man på gnägget..

2009-04-29 @ 21:24:09
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0