Sport & bilar

Jag skrev ju ett inlägg om hur trist det är med sport. Min sambo verkar inte riktigt ha anammat detta. Tre kvällar (nätter) i rad har han suttit uppe och kollat på tennis,TENNIS! Det enda man hör är när spelarna stönar (varför gör dom det?) när de slår på bollen. De springer fram och tillbaka som jojjoar över planen. Jag blir galen av att höra det. Jag skulle vilja hoppa in i tvn och smälla till dom med racketen i huvudet!

Jag skrämmer mig själv just nu. Jag tror jag har blivit vuxen. Jag vill köpa en kombi!? Vad har hänt? För bara något år sedan sa jag att någon kombi vill jag då aldrig köpa för det är så förbannat fult. Nu sitter jag här och säger att det är praktiskt och gärna en med dragkrok då! Marcus tittar på mig med stora ögon och ser helt förkrossad ut. Han vill ju fortfarande ha något snyggt och roligt att köra omkring med och här kommer jag mitt i allt i hop och vill ha en kombi.  Men en sak står jag fast vid, någon Volvo kommer det aldrig in i våra liv iaf. Där är vi helt eniga jag och Marcus! Tråkigare bil finns inte, alla har dom. Även om dom är helt okej att köra så är dom alldeles för intetsägande och opersonliga för min smak!

Nu ska jag ta min fina Mitsubishi med regnr PMS och köra de 1.5 milen till Tvååker. Ska träna dressyr för min tränare. Hoppas på att jag ska  tycka det är roligt igen!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0