No changes for me please!

Jag måste verkligen rida varje dag annars blir jag som jag är nu, rastlös! Jag har dammsugit,varit ute med sopor,möblerat om i bokhyllan m.m  Ändå finner jag ingen ro! Jag blir galen snart!

Har haft en mycket slapp dag. Bestämde mig efter ett par timmars velande att låta Misan vila. Hon är ite förkyld och det kommer bli mycket dressyrträning nu och programridning på måndag.
Jag åkte ut till stallet på middagen. Jag mockade ur boxen ordentligt,strödde upp med massor av nytt spån och middagsfodrade.

Ner till staden på eftermiddagen. Tvingade Marcus att bjuda sin sambo på lunch (det gäller att ha pli på dom). Vi skulle till systemet så långt var allt frid och fröjd. Vi kommer in i entrén och håller på att gå rätt in i en vägg gjort av plywood!? Då har dom ändrat om totalt .Allt var hulle rom buller. Jag blev aggressiv, jag är en vanemänniska ut i fingerspetsarna. Allt ska vara som det alltid ha varit annars blir det frustrerande. Smsade Sandra som också sett spektaklet tidigare på dagen. Jag måste altid smsa henne om det är något! Hon måste ju få veta allt som händer så att någon mer än jag kan bli upprörd över de extrema förändringar som sker i ett samhälle nära oss!

Nu ska jag läsa klart min deckare, vuxet va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0