Breakstuff

Jag känner stor vånda inför den här våren. Jag vill åka bort, långt bort. Slippa alla krav som ställs,slippa alla falska människor,slippa vara trevlig mot människor som inte förtjänar det. Jag vill ta med mig Marcus,katterna och Misan och bara dra. Flytta någonstans där ingen känner mig, där ingen kan få tag på mig.
Jag vet att jag kan överdriva saker och ting men jag vet också när jag blir orättvist behandlad. De som borde stå mig närmast är de som sviker mest. Så är den bittra sanningen i mitt fall. Hade jag inte haft Marcus,Misan och vännerna i stallet så hade jag inte orkat kämpa vidare. För det är verkligen bara tack vare dom jag gör det.
De som svikit mig har för alltid tappat mitt förtroende. Jag kommer inte finnas där, jag kommer inte att ställa upp. Ni har gjort ert val och det är er förlust.

Jag försöker att inte låta detta påverka mig för mycket och ibland går det bra. Men faktum kvarstår. Ni har svikit mig även om ni inte inser det. Jag kommer aldrig att förlåta er för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0