Glädje,chock och en oerhörd trötthet.

Jag är trött men så himla glad. Tror inte riktigt jag förstått det än. Vårt lag kom tvåa! Hur bra som helst och roligt hade vi.
Dessutom lyckades jag komma tvåa i den indivuduella bedömningen. Helt sjukt! JAG tvåa av 30 startande i min första "riktiga" tävling! Jag är chockad med lycklig! Misan skötte sig superfint på banan. Hon var lite spänd men lyssnade fint på mig och gjorde sitt allra bästa. Min fina lilla häst! Hon älskar att visa upp sig och tur är väl det!!
Nu ser vi fram emot nästa omgång den tredje maj!

Här kommer lite bilder. 
Fotograf är min sambo,fästman,hästskötare,transportreparatör och ständiga följeslagare Marcus!
















Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ett STORT GRATTIS!!! Vilka fina bilder också - den översta var ju kanon! Den får ni förstora :) Jättekul att det gick så bra! Kramar

2009-04-20 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0