Himledalen 13 april

Gårdagens pogramridning gick finfint. Det var första gången för oss på bortaplan. Var väldigt nervös för hur Misan skulle reagera. Hon var hur duktig som helst! Lugn och fin på framridningen.
Jag red LC:1 en gång. Målet var att få 60% vilket var godkänt och då fick man rosett. Jag red och Misan kändes superfin! Några småmissar här och där och lite ponnybus men överlag superbra! När protokollet kom blev jag positivt överraskad, 68,15%! Duktiga lilla häst! Domaren skrev på protokollet "trevlig uppvisning", kändes jätteroligt!
Den hästen slutar aldrig att förvåna mig.

Nu kommer lite bilder

Framridning






Familjen Svensson anlände



Programmet


Efteråt

Vi hade en meningsskiljaktighet. Vi är lika i temperamentet,här är vi nog lika sura båda två!


Men vi blir snabbt glada på varandra igen. Vi är ju bästisar!


Älskade lilla vän. Du är så fin att jag finner inga ord! 


Stort tack till hästskötare och fotograf Marcus. Jag älskar dig och förlåt att jag blir så sur när jag är stressad.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sååå fina sååå fina :) Ni är perfekta tillsammans. Kul att det gick så bra. Håller tummarna till helgen! Kramar

2009-04-14 @ 14:00:30
Postat av: Marcus

Tack! Det e lugnt :-) Gillar kortet där ni är sura!

Puss!

2009-04-14 @ 21:17:02
Postat av: martina

Kul att det gick så bra för er! :)

2009-04-16 @ 00:41:07
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0