strangers

Det är inte lätt att veta vad man ska skriva. Att skriva en glad och positiv blogg just nu hade varit att ljuga för alla mina läsare, och att ljuga ligger mig inte riktigt i fatet som man så vackert kan säga.
Jag funderade på att lägga ner bloggen helt men jag vet också att det är många som tycker om att läsa den annars är det ju bara att låta bli. Svårare än så är det faktiskt inte.

Helgen har varit lugn. Jag har tagit mig tid att umgås lite med gamla vänner, träffat min familj och även haft många mysiga stunder med Marcus. I går kväll var jag också och red ett dressyrpass i solnedgången alldeles själv i en nysandad paddock. Det var härligt men det är ändå svårt att koppla bort alla problem som ligger och gnager.  Den som klarar av att göra det är lyckligt lottad.

Nu ska jag ge Marcus datorn så att han blir glad.
Sov gott allihop. Ta hand om och ställ upp för de ni bryr er om ,man vet aldrig när det är för sent.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ta inte bort bloggen caroline! jag älskar att läsa den! (; keep up the good work! du klarar det här! kramar

2009-04-26 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0